2.7.09

Λέλα III

























19 click:

Ανώνυμος είπε...

Κάνατε πολύ καλά που την κρατήσατε. Αυτό κατάλαβα. :)

x-ray είπε...

Κι εγώ αυτό κατάλαβα :)

χ.ζ. είπε...

Επιτέλους…έφτασε η ώρα του σκύλου!
(το δωμάτιο με το σκισμένο μαξιλάρι... Πολύ καλό!)

x-ray είπε...

Από την τσατίλα μου ξέχασα να φωτογραφίσω τα μασημένα καλώδια του ιντερνετ (λίγο το κακό).

Thalia είπε...

απλά οι φωτογραφιες μου έφτιαξαν τη διάθεση!!! είναι κούκλα!!!!!!

jorge είπε...

εγώ είχα πιστέψει ότι σου έφαγε και τη φωτ. μηχανή!

x-ray είπε...

thalia, είναι είναι το διαολάκι.

jorge, τις γλύτωσα τις μηχανές, δε μπορώ να πώ το ίδιο για κάποιους φορτιστές όμως.

ε είπε...

βρε τη λελα.
μια χαρα περναει(περνατε :) βλεπω.

x-ray είπε...

ε ναι, τρελή παρέα.

HAL9000 είπε...

Τα παιδιά είναι παιδιά! Θα παίξουνε και θα τα κάνουνε όλα λίμπα:)

x-ray είπε...

Σωστό κι αυτό. Tι παιδιά, τι σκυλιά, ένα ίδιο πράγμα. Ας τα κάνουν όλα λίμπα, δε πειράζει :)

Πρά-ακ είπε...

Και η περιπέτεια αρχίζει!

x-ray είπε...

Συντονίζομαι!

emptyscreen είπε...

ή αλλιώς "το ημερολόγιο ενός δαίμονα"
(κλεμένος τίτλος)clive barker εκδ. οξύ
φιλιά :)

x-ray είπε...

χαχα το ημερολόγιο ενός διαόλι (ο δαίμονας μου έπεσε λίγο βαρύς). Έχει ηρεμήσει πολύ. Kαμιά αταξία μιά στο τόσο, τίποτα φοβερό. Χθές κατέβασε 2 γλάστρες με κάκτους βέβαια (από τη βαρεμάρα της) και μου φαίνεται έφαγε κάποια κομμάτια το άτομο. (Θα τις πετούσα, ξεράθηκαν τα κάκτους!).
Φιλιά :)

Unknown είπε...

Απίστευτη η Λέλα!
Μπράβο!
...που την κρατήσατε.

x-ray είπε...

...και πολύ μπράβος σκύλος όπως λέει μια φίλι μου.

Xilaren είπε...

extra cute!

x-ray είπε...

Ναι αμέ! Merci. Extra extra cute! (καλα την ψωνίσαμε, μη δίνεις σημασία)