18.3.09

Λέλα ΙΙ






































































21 click:

ou ming είπε...

αααααα

x-ray είπε...

μπεεεε

Ανώνυμος είπε...

Σούπερ Λέλα!! Εγώ πιστεύω πως θα την κρατήσετε στο τέλος.

χ.ζ. είπε...

την έχεις μάθει πια και ποζάρει ε;

x-ray είπε...

hdd345f, θα ήθελα πολύ αλλά δεν μπορώ. Άσε που θα γεμίσει όλο το μικρό σπίτι Λέλα τρέλα. Έχει ήδη γεμίσει μιάου και γάβ, στο τέλος θα λέω τσίου.

χ.ζ. ποζάρει από τότε που την μάζεψα, μεγάλο ψώνιο. Στις οικογενιακές φωτογραφίες μου θα είναι και η Λέλα πάντως :)

ε είπε...

παντως αυτην την εντυπωση εχω κι εγω, οπως ο αγαπητος hdd345f. ειδικα αν δουμε κανενα λελα III, ε πρεπει να το παρετε αποφαση κι εσεις οτι μαλλον θα αρχισετε να κελαηδατε :)

x-ray είπε...

ε, αυτό φοβάμαι κι εγώ. Θα κελαηδίσω εάν την κρατήσω, θα λαλήσω εάν την δόσω. Δύσκολα τα πράγματα.

andre piquet είπε...

x ray την πάτησες.Τα πράγματα είναι πράγματι δύσκολα.Δίνεται τέτοια λέλα;

x-ray είπε...

Εμ δε δίνεται andre. Έχω 1 βδομάδα που σκέφτομαι σοβαρά πως να την κρατήσω. Νομίζω ό,τι το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η σπιτονοικοκυρά.

(ε, θα δείτε και Λέλα ΙΙΙ).

Doud είπε...

Το πρόβλημα τότε είναι εύκολο,
κράτα τη Λέλα και αμόλα τη σπιτονοικοκυρά !!

x-ray είπε...

:)

elemental_on είπε...

kalhmera!!! axouuu ti kalh h lela!!
:))

x-ray είπε...

Κινέζικα μου φαίνονται αυτά. Μην του κάνετε κλικ για καλό και για κακό.

χ.ζ. είπε...

αν δεν ανεβάσεις φωτό...θα κάνω κλικ πάνω του, να το ξέρεις!

x-ray είπε...

χζ όχι μη!

x-ray είπε...

χα, το πάτησα εγώ χ.ζ (το delete).

χ.ζ. είπε...

Με ξενέρωσες τώρα…
:)

Lucha Libre είπε...

Πού είναι η Λέλα ΙΙΙ, ε;
Ε;

x-ray είπε...

Έρχεται, είναι στο δρόμο :)

Πρά-ακ είπε...

Τι ωραίο πλάσμα είναι τούτο βρε;

Πρά-ακ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.